2020(e)ko abenduaren 16(a), asteazkena

HIRUHILEKOA BUKATZEN...PROIEKTUAK BURUTZEN

Aurten proiektu batzuk egin ditugu hiruhilekoa bukatzean. Ingurunekoa hirunaka egin genuen: Yulene, Markel eta nik, Aiora Ak, Failak, tolesak eta uraren kutsadurari buruz. 

Nik proiektoa egitean ikasi dut faila, tolesak eta uraren kutsadurari buruzko zenbait gauza, beste batzuk hiruhilekoan zehar ikasiak nituen.

Oso inetresgarria eta polita iruditu zait taldean lana egin ahal izatea.

Ondo moldatu naiz, diapositibak eginez power point-erako.

Euskaran, berriz, bertso jailadia egin dugu, 3. mailako ikasleentzat. Oso polita iruditu zait, guk egindako bertsoak beste batzuei erakusteko, eta nik ere bertsoei buruz zerbait gehiago jakiteko...

Nere ustez, merezi izan du elkarrekin lana egiteko, gauza gehiago ikasteko...

AIORA A.

6.A





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina